Kelionės ir turizmo tendencijas trapi ekonomikoje

parašė , 2012-03-23 12:12

Kaip kelionių ir turizmo pramonei darė pastarojo meto ekonominio nuosmukio? Čia yra penki būdai, neseniai Recesija yra turėjusių turizmo valdymo.

1. Komforto maisto didėja: “Ar aš, kad mėsainiai?”

Pagal aprūpinami ir svetingumą, Kanados svetingumą verslo žurnalas, skirtas turizmo valdymo specialistams, mλsainius, visada populiarus sąstingio metu. Atsitiktinis maisto faktiškai turi pranašumą ekonomikos sunku laikais, nes vartotojai yra pritraukti į mažiau brangus maisto pasirinkimą.

Takeaway: Turizmo verslo valdymo grupių turėtų pasiūlyti keliones daugiau Įperkamos maisto variantų ekonominės krizės laikais.
2. Mažiau-provincijai kelionės, daugiau staycations.

Į neseniai tyrimas, Deloitte kartu su Kanados narių kelionių ir turizmo pramonės, dauguma respondentų teigė, kad jie norėtų keliauti visoje šalyje, jie buvo planuoja sutaupyti pinigų, esančių paskolos internetu arčiau namų. Pagal kelionės pramonėje viela, naujausi tyrimai Amerikos kelionių ir turizmo pramonės atskleidusius panašius rezultatus.

Takeaway: Turizmo verslo valdymo grupių turėtų padaryti daugiau, skatinti jų paslaugas netoli gyventojams ekonominių krizių metu.

3. Verslo kelionės yra žemyn

To paties tyrimo paskolos internetu pagal Deloitte kelionių ir turizmo pramonei, 58 % apklaustųjų atsakė, kad jie tikimasi, kad kelionės mažiau verslo kitais metais. Kaip įmonėms sumažinti kelionės – remiasi, vietoj to, dėl technologijų, pavyzdžiui, “Skype” ir vaizdo kalbasi – turizmo valdymo grupių gali prireikti atsipalaiduoti savo lūkesčius, kaip jie persvarstyti kasmet pirkimų praktikos su dažnai verslo klientams. Jie negali būti galėjo padidinti savo kainas tokiais pat tarifais, kaip jie padarė praeityje.

Takeaway: Turizmo verslo valdymo grupių gali turėti plėtoti santykius su kitų gyvybingesnę rinkose. (To paties tyrimo pagal paskolos verslui Deloitte kelionių ir turizmo pramonei rodo, kad jaunimo rinką gali būti įmanoma augimo srityje.)

4. Promo kodai, interneto sandorius, kuponai: svarbiau

Vieno rezultato ekonominis nuosmukis, kad daugelis vartotojų yra daugiau susijęs su vertės. Kai kurie turizmo valdymo grupių matome kuponai ir kiti pasiūlymai kilimo. Pasak CNN gyvenimo, padidėjo 27 % kuponas naudojimo Jungtinėse Amerikos Valstijose tarp 2008 ir 2009.

Takeway: Turizmo verslo valdymo grupių galite naudoti promo paskolos internetu kodai, interneto kalbama ir kuponus į diską užsakymų.

5. Mažiau atliekų: mažesnių maisto porcijų, muilas ir su šampūnu siurbliai

Pagal ehotelier.com, yra sidabro pamušalas ekonomikos nuosmukio: jis reikalauja turizmo valdymo grupių taupyti energiją ir mažinti atliekų kiekį.

Ekonominis nuosmukis turi įtakos visų pramonės šakų. Čia yra keletas būdų – teigiamą, neigiamą ir neutralios – kad jis paveikė kelionių ir turizmo pramonės.

Rašyti komentarą